Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

tirsdag den 31. januar 2017

TATTOO INSPIRATION

Som 15-årig var jeg sikker på, at jeg vidste præcis hvilke tatoveringer jeg ville have, og det kunne absolut kun gå for langsomt. Heldigvis sagde mine forældre nej, og så lydig som jeg er, gjorde jeg hvad de sagde - og hold kæft, hvor er jeg glad for det den dag idag! Jeg kunne snildt rende rundt med et røvgevir og en farverig blomsterkrans, hvilket nutidige mig ville have pænt nedtur over. 

Som 18-årig fik jeg så mine første tattoos i form af et lille hjerte, et anker og et kors, alle rimelig enkle. Siden da er flere kommet til, og jeg er glad for dem alle! Jeg er ikke specielt snerpet på dette område; jeg synes det er irriterende, når folk siger at tatoveringer skal være specielle og have en specifik betydning. Selvfølgelig må de da det, men det er ikke et must i min bog. 

For nyligt fik jeg lavet en ny en af slagsen, faktisk inspireret af en af ovenstående tatoveringer! Jeg regner med at vise den frem snarest, men I skal være hjerteligt velkomne til at skyde et gæt afsted! Jeg er vild med alle billederne, og synes de er gode til inspiration, stadig anbefaler jeg alle at tage et par uger eller en måned til at tænke ideén igennem, da det jo altså er noget som er rimelig permanent. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar