Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

fredag den 17. februar 2017

A SMALL VICTORY

Siden min angst brød ud, har jeg været handlingslammet. Det er til dels et valg jeg har taget, men i højere grad noget, jeg har følt mig nødsaget til. Derfor er det naturligvis angstprovokerende, at skulle genopstarte de ting, som tidligere var normale og ikke specielt krævende, men forleden tog jeg et skridt, som for udefrastående måske virker lille, men for mig var et stort skridt - jeg var i biografen. Valentins dag skulle fejres med mine smukke veninder, og hvad kunne ellers gøre det, end Mr. Grey på storskærm? Aftenen var ikke angst-fri, men jeg kontrollerede den og kom igennem aftenen med en følelse af, at den havde været vellykket. Når man står i en position som min, er man nødt til at glæde sig over det små sejre; de kan tit virke ligegyldige i forhold til normale omstændigheder, men jeg tror de er vigtige at huske på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar