Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

23.2.17

FLOWER-POWER PJ-PANTS

Samsøe Samsøe blouse // alter. pants // Vagabond boots // Skagen watch

Dem, som følger min instagram (nannariedel), ved at disse billeder ikke er helt friske, alligevel følte jeg, at de også skulle se bloggens lys. At tage sin iPhone i brug når man tager billeder til sin blog, og outfit-billeder især, er lidt af et no-go i blogverdenen. Desværre har jeg endnu til gode, at kunne diktere en personlig assistent rundt til den slags ting, så iPhone-billeder it is. 

Disse bukser fandt jeg hos ASOS i den jungle januar-udsalget er, og endte med at klikke dem hjem. På det tidspunkt var jeg uvidende om, at dét og andet shopping den måned skulle ruinere mig; jeg valgte dog at tage det rødglødende minus på min konto med oprejst pande, og til det hjælper nyindkøbt tøj virkelig! Bukserne her er florlette og i pyjamas-style, og har et virkelig fint, og en smule eksotisk, blomster-print som stadig er meget nedtonet, til dels grundet sort/hvid sammensætningen (I husker måske mit indlæg om lige netop blomster-print?). De er en tand for lange, og desværre også lidt for store - jeg nægter dog at tilsidesætte dem, så et skrædderbesøg er netop sat på to-do listen. Én gang skal vel være den første.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar