Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

2.2.17

FLOWER POWER TREND

Foråret er på vej, og det betyder naturligvis blomsterprint everywhere; Jeg har aldrig været specielt stor tilhænger af blomster-trenden som hvert forår blomstrer op, men i år har noget ændret sig. Jeg er begyndt at få smag for det, måske bare ikke på den helt traditionelle og lidt kedelige facon. 

Alle de store designere har blomster-print inkarneret i deres Spring Collection, og heldigvis er de ofte gode til at tænke ud af boksen - high-street kæderne synes dog at køre lidt i ring med de samme, ordinære print som aldrig har tiltalt mig. Ovenfor ses nogle ret så gode bud på trenden, som faktisk falder i min smag - desværre har ingen endnu opfundet pengetræet (still waiting for that one), derfor har jeg fundet nogle mere betalelige items herunder, som nok også kan klare arbejdet. 

1. IRO & IRO // 2. Topshop // 3. Glamorous // 4. Object Collectors Item 
 1. Replay // 2. River Island // 3. Miss Selfridge // 4. Glamorous

Ingen kommentarer:

Send en kommentar