Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

11.2.17

INSPIRED BY: RIHANNA PART 2

Tilbage i 2013 lavede jeg en Inspired by Rihanna (LÆS HER), men med hendes konstante udvikling følte jeg mig nødsaget til at lave en mere opdateret udgave. Hendes borgerlige navn er Robyn Rihanna Fenty, kendt af sådan cirka alle og er 28 år. Hun har vundet et utal af priser, laver den fedeste musik og er en total sexbombe. Jeg har altid været fan af hendes musik, men er især vild med hendes nyeste album "ANTI" - den er fyldt med personlighed og er sindssygt edgy, hvilket jeg elsker! Derudover har jeg et gevaldigt girlcrush på hende; hun er definitionen på skønhed, har den flotteste krop og hviler tydeligvis misundelsesværdigt meget i sig selv.

... Og SÅ kommer vi til moden. Rihanna har sindssygt meget personlighed, og det mærkes i alt hun foretager sig. Hun har selv designet tøj, sko og solbriller for River Island, Puma, Manolo Blahnik og Dior og er uden tvivl et stilikon for mange. I sin mode er hun modig, provokerende, klassisk, afslappet, glamourøs og af og til over the top - alligevel fungerer det altid. Hun mixer og matcher, er nyskabende og traditionel på samme tid og tør at prøve ting af og rykke ved den traditionelle opfattelse af mode. Jeg respekterer hende på stort set alle aspekter af hendes liv; man mærker tydeligt at hun er sig selv, oprigtig og et varmt menneske. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar