Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

9.2.17

THAT TEE

Diesel tee // New Look turtleneck top // Y.A.S pants // Stylebox scrunchie 

Jeg har efterhånden slået utallige slag for secondhand-beklædning, men jeg gør det gerne en gang eller to mere, især med denne mega cool t-shirt som bevis! Jeg fandt den i Røde Kors i Valby, og på trods af at den er et par størrelser for stor, synes jeg den var for sej til at blive hængende på det triste stativ. De søde damer bag kassen kom med kommentaren "ja, hvis vi skulle sove med den på, ville vi jo få mareridt!" og det var muligvis derfor, at den var sat til små 40 kroner.

Jeg kunne nu nok se bort fra kommentaren, for jeg er fuldstændig vild med motivet! Måske i husker mit indlæg om netop print tee's? Denne skaber den ultimative dystre, badass vibe, og jeg ved ikke, hvordan jeg har levet foruden den!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar