Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

torsdag den 16. marts 2017

CHANGE IS GOOD

1. Architectmade // 2. Areaware // 3. by Piippola // 4. Seletti // 5. Coolsnowglobes // 6. Paper Collective // 7. Muubs // 8. Serax // 9. Meyer-Lavigne // 10. By Nord // 11. Louise Roe // 12. AYTM

Det gik pludseligt op for mig, at det efterhånden er et godt stykke tid siden, at der har været interiør relaterede indlæg her på bloggen, og det skyldes måske, at mit personlige interiør ikke er blevet fornyet på det seneste. De foregående par uger har jeg dog haft en voldsom kløe, for at mixe hele min stue op, så jeg begav mig derfor ud i at finde ting, som kunne gøre en forskel. Jeg har forsøgt at holde det på et nogenlunde fornuftigt prisniveau, men lækre ting er oftest det modsatte af billigt, så nogle af tingene kræver lidt prioritering.

Jeg er ret vild med skæve items, som kan være blikfangende. Ting, som ikke står i et hvert hjem, og som får én til at kigge nærmere på eventuelle detaljer. Lysestagen fra AYTM synes jeg er ualmindeligt smuk og klassisk! Vaserne fra Serax ser enormt antikke ud og er desuden i den rigtig gode ende prismæssigt, så det er en fin måde, at få lidt farve ind i livet. Guld-buddhaen synes jeg simpelthen er for cool (Coolsnowglobes, doh...), den giver både noget finurligt, sjovt og spirituelt! Det er nok rimeligt klart, at jeg ville elske at fornye min lejlighed med tingene ovenfor, og jeg håber, at i blev en smule inspirerede as well! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar