Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

torsdag den 9. marts 2017

INSPIRED BY: JEMIMA KIRKE

Jeg er vitterligt på røven over denne kvinde, og det mest vanvittige er, at jeg først stiftede bekendskab med hende i søndags. Navnet er Jemima Kirke, hun er primært kendt fra HBO serien Girls som jeg shamefully enough først fik begyndt på i søndags - hvilket jeg fandeme fortryder nu - dog gjorde jeg det hurtigt godt igen, ved at binge 4 sæsoner på 3 dage. Hun er født 26 april 1985, nøjagtigt 10 år, minus én dag, tidligere end mig, er oprindeligt fra London og laver ved siden af skuespil kunst.

I serien fangede hendes lange, mørkblonde hår, hendes skandinaviske ansigtstræk, en fantastisk stil on camera og den velkendte britiske accent mig, og jeg var derfor decideret nødsaget til, at pintereste dette lækre kvindemenneske. Hvad jeg fandt ud af er, at hun, om muligt, har en endnu skønnere stil i virkeligheden, som virkelig er cool chic, sensuel, fin på fin, klassisk og legesyg - alt hvad som tiltaler mig. Hun er fuldstændigt naturligt smuk, har den dér misundelsesværdige aura af, at hun bare hviler i sig selv og sin kvindelighed. Jeg er fascineret, betaget og vil egentligt bare, at hun skal være min wifey. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar