Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

7.3.17

LEOPARDO

Soaked In Luxury leather jacket // Vero Moda dress // Vagabond shoes // Aura bag

Jeg var egentligt en smule ude af min comfortzone, da jeg en solrig fredag eftermiddag bar min nye leopardplettede kjole, underligt nok følte jeg mig dog vældig tilpas. Smertefulde flashbacks fra teenagetiden og lidt for stramme D&G-toppe har afholdt mig fra at nærme mig det dyriske print, men efter at have set Ganni's kollektioner med nævnte, var dommen stjerneklar; det dér leopard, det skal jeg have. 

Kjolens lange ærmer og høje hals fjerner fuldstændigt det vulgære element, som printet muligvis kan associeres med, samt det løse fit og bløde materiale. Desuden nød jeg for første gang i lang tid, ikke selv at skulle tage billeder med fjernbetjening - poseringerne bliver lidt mindre akavede, og generelt bliver det visuelle og helheden bedre. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar