Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

mandag den 20. marts 2017

MISS GREY

Secondhand Herluf Design coat // Gina Tricot t-shirt // Secondhand skirt // Unknown boots

Fun fact: på viste billeder poserer jeg så smukt foran en gravhøj, hvori en-eller-anden åbenbart velhavende mand fra 1800-tallet skulle ligge. Rimelig skuffende, at det ikke var en konge, dog føler jeg bestemt, at det gav en udefinerbar stemning til billederne. Jeg havde i ægte Fifty Shades of Grey-ånd iklædt mig grå fra top til (næsten) tå, og desuden min nye, højthøjthøjt elskede frakke, hvortil der selvfølgelig hører en historie med;

Jeg havde små 15 minutter på bagen før min yoga-time og valgte selvfølgelig at bruge tiden fornuftigt, altså i en genbrugsbutik. Kærligheden faldt på denne og en anden camel-farvet skønhed, som måtte med mig hjem, meget lig med hvis jeg havde rendt ind i Channing Tatum på en bar - still hoping for that one. Jeg har en bizar frakke-fetich, og når frakker, og især disse slags dyre uld/mohair/bomuld/alpaca frakker, fra ny snildt kan koste flere tusinde kroner, så føles det lidt, som at vinde i lotto, når man tilfældigt løber ind i en sådan slags, til møj billig pris. Den camel-farvede sag kommer stensikkert også til at se bloggens lys engang, men et skridt ad gangen!

T-shirten med "give me some space"-printet er en favorit og købt billigt hos Gina Tricot for et par måneder siden, nederdelen er et scoop fra en genbrugskæde i Berlin og de glimtrende støvler har jeg fået af min mor. Jeg aner faktisk ikke, hvor de er fra, og virkelig havde jeg også min tvivl omkring dem. Glimmer, glitter, palietter og den slags stads bliver for glamourøst og tøset for mig, alligevel fandt jeg mig selv beundre dem, når de først var forbundet med mine fødder. Overordnet set er det her et outfit, som rigtig meget repræsenterer mig og min smag; lækkert, enkelt og med lidt kant!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar