Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

30.3.17

OCEAN BLUE


Jeg føler næsten, at min blog stille og roligt er blevet én stor annonce for genbrug, og jeg kan ikke finde ud af om det er hobo-agtigt, eller faktisk ret fedt. Nonetheless er jeg netop kommet i besiddelse af denne smukke skål, som jeg kun gav 25,- for på et loppemarked. Den er tydeligt hjemmelavet, dog mere på den voksnekunstneragtige måde fremfor den påskegavefrabørnehavebarnagtige måde, og jeg er vild med detaljerne, det lidt rustikke og de smukke farver. Jeg overvejer at bruge den som smykkefad som her, men egentligt er det vel kun fantasien der sætter grænser.

De fleste af smykkerne er desuden arvede, og på trods af, at jeg meget sjældent bærer guldsmykker, så ligger der tilpas sentimental værdi bag, til at jeg nok aldrig kan skille mig af med dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar