Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

lørdag den 11. marts 2017

PERFECTION IS BORING

De sociale medier har givet os muligheden for at iscenesætte vores liv; vi udvælger vores billeder nøje, redigerer indtil de sorte render er væk, billedet er tilpas belyst og bumserne slørede. Det giver, i mine øjne, en helt forskruet opfattelse af, at vi alle ligner modeller døgnet rundt, og at hver dag er én lang rosé-fest. Jeg gør det selv, men har - som flertallet ikke har - en blog, hvorpå jeg kan være helt ærlig, og vise en mere reel side af mig selv.

Jeg har delt et af mine seneste instagram-billeder op i redigeret og uredigeret udgave, og personligt forsøger jeg altid, at redigere mindst muligt. Jeg hverken retoucher eller smider blomsterkranse-filter på, og det gør jeg fordi de færreste har den fejlfrie hud eller de overdrevent skinnende øjne som filterene kan fremtrylle. På min snapchat er jeg langt mere tilbøjelig til at fremvise usminkede billeder, måske af den grund, at jeg ved hvem som kigger med - regardless håber jeg at vi i fremtiden kan forbedre os på det punkt, mig selv inklusive, for det er virkelig blevet nogle høje standarder unge piger og drenge føler sig nødsaget til at leve op til. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar