Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

14.3.17

SUEDE BOMBER


Da jeg en måneds tid tilbage var et smut forbi Valby, befandt jeg mig i en situation med lidt tid på hænderne; min timing var, som den ellers yderst sjældent er, en smule skæv, så jeg gik mig en tur, for at dræbe lidt tid. Jeg er ikke specielt bekendt i Valby, og endte derfor med at gå lidt irriteret og famlende rundt på jagt efter en kop kaffe, men universet ville mig, at jeg skulle finde en lille genbrugs butik istedet. Her fandt jeg denne fantastiske, brungrønne (farven fremstår ikke helt i skabet på billederne...) bomber-jacket i ruskind, som er rimelig vintage. Den er mega blød, pænt oversize og vist nok også ment for mænd, men som bekendt er det ikke et issue for mig. Udover dét, havde de 50% på alt i butikken, hvilket endte ud i 40 kroner, for en guldskat som denne, og hvis der er noget, der kan løfte mit humør radikalt, så er det et godt køb!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar