Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

24.3.17

THE CAMEL IN THE ROOM

Jeg er brændt varm på den brændte farve camel er, og dette skete præcist, da jeg rendte ind i en fantastisk boxy jakke, som desuden kan ses på billedet herunder. Jeg skrev, tilbage i 2015, om farven, dog med fokus på frakker (læs dét indlæg her), men siden da, har min horisont altså udvidet sig til farven in general. Den lækre jordfarve findes i flere nuancer, helt fra de helt varme, næsten gyldne toner, til de koldere af slagsen. Det giver noget bamset og hyggeligt til et outfit, uden overhovedet at blive hjemligt, og kan styles både camel i camel, eller med mere neutrale farver og en spraglet taske til. Mange designere har også kastet sig over farven, blandt andre fokuserede Max Mara næsten udelukkende på farven i deres Fall 2017 Ready-to-Wear kollektion (se catwalk-billeder herover), primært med bløde materialer og gyldne nuancer. Jeg er fan!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar