Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

30.4.17

A LITLLE MORE ASIA IN MY LIFE


Jeg var forleden forbi den lokale genbrugsbutik, no surprise there, og der stod den så: den fineste vintage Royal Copenhagen skål. Jeg var virkelig i tvivl, om den overhovedet var mig, så jeg tog hjem med fyldte lommer og tomme hænder, med troen på, at jeg havde taget det rigtige valg. Hele den forløbende aften kunne jeg selvfølgelig ikke få den ud af hovedet, så næste dag styrtede jeg derned, og fandt obviously ud af, den var blevet revet væk... 

Istedet fandt jeg denne blomsterkrukke, og faldt virkelig for dens sarte farver. Jeg har længe haft drømme om store, kinesisk-inspirerede gulvvaser, så selvom den her godt nok er en my mindre, er jeg stadig vild med den. Pt. har jeg ingen planter i rette størrelse, og jeg måtte derfor ty til den lille kreativitet, jeg nu er blevet skabt med; cremen fra Embryolisse er et nyt skud på creme-stammen, og bestilt online fra et fransk net-apotek - virkelig en udfordring med sproget, men det lykkedes alligevel - Body Shops "Fuji Green Tea" sorbet creme har den lækreste syrlige duft, og trænger hurtigt ind i huden. Læbepomaden fra Carmex er uundværlig og virkelig kølende og blød på læberne, og til sidst mit elskede Skagen ur, som jeg fik i 18-års gave af min mor. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar