Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

18.4.17

APRIL MUSIC


Okay, jeg gik måske en anelse overboard i denne måneds musik-indlæg, men musikkens veje er i sandhed uforudsigelige. Snow Patrol's sang Run er virkelig melankolsk, og den går altid direkte i sjælen på mig, lige dér hvor det smerten og glæden kolliderer. Shura's stemme er dejlig og varm, og det samme er sangen Touch. Rytmen er behagelig, samtidigt med at Talib Kweli's rap-dele skaber balance, og så er videoen også super fin. Ja fra mig! Sangen The Night We Met med Lord Huron hørte jeg faktisk i en serie, jeg fornyligt har set, men mere om det senere! Visuelt er jeg mega vild med Yuna's musikvideo og startende monolog. Der er noget smukt og dramatisk over sangen, og de nøgne følelser sangen tager en igennem, har mange nok selv følt. De resterende sange er jeg også rigtig glad for, og det håber jeg også, at i bliver!

SIDST, men ikke MINDST, er denne sang, som er her nedenfor, en nødvendighed, i denne måned. I tilfælde af, at jeg ikke har fået nævnt det, fylder jeg år her senere på måneden, og derfor synes jeg, at det var mere end naturligt, at indlægget her lige blev drysset til med lidt 80'er-krymmel. Kys fra mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar