Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

søndag den 16. april 2017

BIRTHDAY WISHES


Jeg fylder snart år, og dertil hører altid ønskelister. Jeg plejer, at hygge mig med det, begynde tidligt og faktisk ofte på forhånd vide, hvad jeg har af pricy gave cravings. I år har dog været lidt anderledes - jeg følte mig lidt tom for ideer, da jeg endeligt begyndte at tænke i de baner. Hvad mangler jeg? Hvad ønsker jeg mig? Skal jeg gå efter det praktiske, eller det sjove? Det blev så til lidt af hvert.

Noget som en sukkerskål og pudderbørste er, for mig, i den lavpraktiske ende. Jeg har en pudderbørste magen til som her på billedet fra Nilens Jord, og har faktisk været ret glad for den, men som med alt andet, så er levetiden begrænset. Jeg har længe undværet en sukkerskål, faktisk så længe jeg har boet ude, og har brugt et glas som erstatning, men nu skal det være nok - rigtige voksne, har sukkerskåle. Denne er fra Rosendahl

Det er ikke meget tøj, der er røget på listen i år (alligevel er gavekort-opfordringer blevet skrevet ned), dog har jeg, i et par måneder nu, crushet på denne logo-sweatshirt fra Dickies. Det er en herremodel, og skal derfor nok sizes ned, men hættetrøje-trenden holder stadig lidt endnu, så jeg håber på denne. En ny badekåbe kunne jeg også godt trænge til, og denne fra Karmameju er i økologisk bomuldsvelour - hvor lækkert lyder dét ikke lige?

Keramik er jeg også blevet virkelig hooked på i løbet af det sidste år, og disse to skåle fra henholdsvis Hermès, og et samarbejde mellem Stine Goya og Kähler, er så sindssygt fine på hver deres måde. Kählers udgave er super piget og farverig og bringer virkelig noget skørt med sig, hvorimod Hermès skålen er monokrom, enkel og klassisk. Begge ville pynte herhjemme!

I beauty afdelingen ønsker jeg mig den højthypede Zarkoperfume Pink Molécule parfume, som jeg faktisk ikke engang har duftet til. Dog har jeg hørt mange mennesker prise den, og er derfor overdrevet nysgerrig efter, om den er så god, som rygtet siger. Derudover er jeg blevet meget opmærksom på hudpleje og drømmer derfor både om serums, olier, ansigtsrens og masker - alle i den dyrere ende. Disse to ansigtsmasker fra Kiehl's kunne jeg super godt tænke mig at prøve; den ene til urenheder, og den anden til generel fugt!

Det lille psykopat-barne-hoved fra Qubus har jeg ønsket mig i en evighed, og håber snart, min familie gider at tage sig sammen, og købe den til mig. Jeg synes den er voldsomt kær og creepy, altså en perfekt kombination. Til stor kontrast er Piet Hein's klassiske lysestager, som jeg synes, er så smukke. Min mor ejer et par stykker, og jeg beundrer deres æstetetiske enkelhed.

Vi runder af med to ting, som egentligt intet har med hinanden at gøre, men som altså blev de to sidstvalgte på rundboldbanen. Printet "Justice" fra Paradisco Productions er, lidt ligesom skålen fra Kähler og Stine Goya samarbejdet; lidt piget, fjollet og flot. Det er abstrakt, hvilket jeg virkelig er vild med, og så er det en skøn farvekombination. Til sidst, men ikke mindst, står en virkelig tiltrængt ansigtsbehandling på listen. Sådan én, hvor man virkelig får renset igennem, bliver fuldstændigt fugtet og bare nusset om. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar