Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

onsdag den 5. april 2017

LET'S GET NAKED

1. ASOS // 2. House Of Sunny // 3. Ellesse // 4. ASOS // 5. PrettyLittleThing // 6. ASOS // 7. Native Youth // 8. Rokoko

Jeg har henover det seneste års tid kommet mig nærmere diverse farvekombinationer, som ellers tidligere har føltes som ukendt og farligt territorium, heriblandt de lyserøde/nude nuancer. Jeg har tidligere haft netop denne farve, og min fascination dertil, oppe og vende her på bloggen, og faktisk endte jeg dengang med at bestille en kjole hjem i denne tone. Desværre viste den sig at være alt for røv-kort til mine uhyrligt lange stænger, og jeg måtte derfor, med tårer i øjnene, sende den tilbage til ASOS. Nu er den babyfarvede kulør altså igen begyndt at presse sig på, og det er her, den ovenstående collage kommer i spil!

Jeg tog lige en hurtig snuser hos ASOS, og fandt disse 8 kjoler, som jeg alle er sindssygt vild med. Nogle er i den finere ende med spaghettistropper og feminine silhuetter, andre mere casual i form af et oversized fit, lange ærmer og et generelt mere hverdags-venlig look. Farven i sig selv er super sart og kan hurtigt virke romantisk, måske endda barnlig, men med en læderjakke, et par grove støvler eller en tung og oldschool cowboyjakke, kan det fine grundlag hurtigt tones ned. I nogle sammenhænge er det måske faktisk helt iorden at lade det tøsede dominere, i hvert fald er jeg pjattet med farven, og ville egentligt gerne eje alle 8 kjoler. Og så koster de endda alle under 500 kroner!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar