Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

23.5.17

&COPENHAGEN ACCESSORIES

Jeg fik for ganske nyligt øjnene op for det nyere danske accessory-brand &Copenhagen, men blev på trods af det hurtigt lun på deres simple, men utroligt fine accessories udvalg. Mærket blev lanceret i 2016, hvilket stadig gør det til en newcomer på markedet, de har dog en klar stil, som er oplagt til den danske kvinde, som ønsker et farve-pift i sin fyldte hverdag. Især er jeg vild med deres styles indenfor hår-bling, hvori blandt scrunchies, hårbånd og elastikker er at finde. Farverne holdes i enten støvede, rolige nuancer eller blide baby-farver, og netop dét er rart for en som mig, der overhovedet ikke er til hverken pang eller neon. Udover hvad jeg har vist herover, forhandler de også tasker, mobil covers (som bestemt også er værd at tjekke ud), smykker, solbriller og et mindre udvalg af tøj, sko og interiør, og bedst af alt, er det et meget fornuftige prisleje, stort set det hele ligger på - jeg forventer i hvert fald at smutte forbi webshoppen, når pengene snart tikker ind!

Alt der ses herover kan købes hos www.andcopenhagen.dk 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar