Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

31.5.17

SHOE DILEMMA

1. Dorothy Perkins // 2. Zign // 3. Fiore di Lucia Milano // 4. Pier One // 5. Topshop // 6. Lost Ink

Vi kender alle sammen godt følelsen: sommerfornemmelserne sniger sig langsomt ind på os, og vores fusser begynder at skrige efter vindens kølige briser, og hvad kan det ellers ende ud i, end at forkæle dem med nye sandaler? Den eneste sky, over den ellers solrige himmel, er det uundgåelige luksusproblem, vi alle sammen løber ind i: what to choose? Det er et vaske ægte shoe-dilemma, som virkelig gør en ellers meget afklaret person, som jeg jo very obviously er, fortvivlet! I ser mine 6 absolutte sandal-favoritter herover, og hold kæft, hvor er jeg bare skør med dem alle! 

Jeg er, som tidligere fastslået, slet ikke til hæle, dog tiltrækkes jeg meget af plateau såler; faktisk havde jeg besluttet, at denne sommers sandal-køb skulle være i den komplet flade ende eftersom jeg i forevejen ejer et par i den facon, men hallo, hvor overdrevet cool er 2. og 6. ikke lige? Jeg overvejer også at gå ned ad den mere klassiske sti, so to speak, som jeg synes 1. og 5. repræsenterer - de vil helt sikkert stadig fungere flere år frem, stadig er jeg ikke typen der giver afkald på items jeg elsker, alene fordi de ikke er hyped, så i grunden vil lige netop dén problematik, om hvor vidt jeg senere hen vil fortryde en stilart, ikke rigtig være relevant. Sidst men ikke mindst er der 3. og 4., som måske allermest taler til mit sko-blødende hjerte. De har begge noget unikt og interessant over sig uden at blive too much, så her lander vi - more confused than ever. 

Har I nogle favoritter af dem i ser herover? Zalando's udvalg indenfor skotøj er helt vanvittigt og i mange forskellige prisklasser; der kan jeg uden tvivl anbefale et kig hen. Jeg sætter min lid til, at jeg inden moneyday har taget en beslutning, og hvis ikke, må jeg jo æde lorten, og købe alle seks. A girl's gotta do, what a girl's gotta do.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar