Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

15.5.17

SUMMER SKIRTS

1. Fashion Union // 2. Vero Moda // 3. Pieces // 4. Anna Field // 5. JDY // 6. edc by Esprit // 7. Lost Ink // 8. Lost Ink

Jeg har her fundet 8 skønne, og oveni købet budgetvenlige, nederdele, som er perfekte til de solskinsdage, vi på det seneste er blevet beriget med. De koster alle under 400kr., hvilket gør det overkommeligt for de fleste! Når det kommer til nederdele, er jeg gladest for længder, som går over knæet. Det er lidt underligt, for jeg kan sagtens synes, at nederdele der er længere end det, er super flotte, de er bare ikke lige mig, endnu i hvert fald... På den anden side skal de heller ikke være så korte, at numsen lige kigger frem, når der rejses og siddes. Altså kan det godt være tricky, især med min højde taget i betragtning, men jeg er virkelig vild med alle herover! De er meget forskellige hver især, de bringer derfor forskellige muligheder med sig, men især nummer 2., 7. & 8. tiltaler mig en del. Har I en favorit?

1 kommentar:

  1. First of all, these pieces are so good.Thanx for the sharing this summer fashion skirts. its really amazing.

    SvarSlet