Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

14.6.17

JUNE MUSIC: SUMMER EDITION


Når solen rammer os og sommeren gør sin entré, er jeg personligt tilbøjelig til at skrue tempoet en my op og lade tonerne tage over. Der ER bare noget helt fjollet ved den sommerkuller, som rammer de fleste, og for mig, bringer den altid cravings for gulorange drinks og eksotiske hoftebevægelser med sig. Bevares, sidstnævnte er jeg mildt sagt ikke ekspert indenfor, ikke destro mindre vækkes lysten, hvilket i sig selv er en helt unik ting. Her hører i et par eksempler på sange, som snildt kunne køre i døgndrift hjemme hos mig. Jeg bliver aldrig til dakkedak musik, sydlige melodier går derimod rent ind, og jeg tror godt, at vi alle sammen kan blive enige om, at Despacito-sangen med vores darling the Biebs, er gået ind som et rent sommerhit, på trods af at 80% af lyrikken er uforståelig. Igen er det de der spanske vibes, der er totalt uimodståelige, og jeg er så meget med på bølgen! Fridag med Klumben & Raske Penge er også en megafed strandsang, Duke Dumont's Ocean Drive er perfekt som baggrundsstøj gennem cruising på de udenlandske landeveje og Chasing Highs med ALMA, er en killer på dansegulvet! Konklusionen må være, at alle numre herover garanterer pissegod stemning.

Jeg håber, at I alle får den lækreste sommer, hvorend i spenderer den. Møsser

Ingen kommentarer:

Send en kommentar