Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

torsdag den 29. juni 2017

MEN-SPIRATION


Jeg har lavet et par af disse indlæg før, men har faktisk bevidst holdt mig lidt fra det, grundet en meget lille lyst til, at fremstå sexistisk. I dagens samfund smider vi ord omkring os som feminist, ligestilling og objektivering af især kvinder, og det er der så absolut intet galt i - jeg bruger aldrig termet feminist om mig selv, på trods af at jeg basically har meget nærtliggende værdier og holdninger dertil - alligevel vil jeg have lov til, at kigge på flotte mænd og savle lidt, hvilket jeg faktisk på præcis samme måde gør med kvinder. At beundre og nyde smukke mennesker ser jeg ikke på som at sexualisere, eller som en negativ ting i det hele taget - grænsen overtrædes, i min optik, først, når individet bag beundringen, føler at sine grænser bliver overtrådt. Jeg føler lidt, at man skal gå på listetæer, når først et emne som dette bliver bragt på banen, hvilket jeg virkelig ikke er stor fan af; desværre ligger der reelle problematikker bag ordene, og de ér vigtige for mig, dog til sin grænse - vi skal kunne snakke om tingene, uden at veje hvert et ord på en millimeter vægt. 

Enough explaining - nu til indlæggets meget vigtige, næsten filosofiske, kerne: hunks. Man kan argumentere for, at der er nok at vælge imellem, hvilket ikke gjorde dette til den nemmeste opgave, lidt blev det alligevel til. Jeg har en seriøs ting for markerede kæber, og der rammer de charmerende fyre, Channing Tatum og Robert Pattinson, altså plet, for mig. Nick Jonas gør det også overraskende godt, især igennem de sidste par år er han i mine øjne vokset. Måske fordi han altid har været efternøleren i Jonas Brothers, alligevel har han snuppet første pladsen på hunk-skalaen iblandt dem. James Franco kan virkelig også sit, og er sexet på en rigtig mandet mande facon. Selvfølgelig er Justin T også på listen, hvor han har en skudsikker placering, samtidigt har jeg et soft spot for søde, bekrøllede Kit Harington, bedre kendt som Jon Snow fra den legendariske serie Game of Thrones. Skal vi ikke lige, alle sammen, be en fælles bøn om, at Jon kommer helskindet igennem den kommende sæson? Jeg har virkelig brug for ro i maven, på den front. Til sidst vil jeg, så forsigtigt som muligt, lige nævne Brooklyn Beckham - nok er han ung, men han har sgu arvet de der skide Beckham gener. Hele familien er som taget ud fra et boligmagasin, og Brooklyn bliver kun pænere, på den lækre, modne måde, med alderen; he is one to watch.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar