Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

mandag den 19. juni 2017

PEACE TUNNEL

Vintage bomberjacket // Noisy May dress // Vagabond shoes

Kan vi lige bruge 2 minutter på at snakke om, hvor overdrevet svært det er, at posere i orkanlignende vind, og bagefter en halv times tid på at diskutere begrebet resting bitch face? Billederne illustrerer i hvert fald begge til fulde, men lad os alligevel forsøge at fokusere på det væsentlige: nemmerlig tøjet. Jeg har brugt juni måned på at sende tøj, sko og andet gejl frem og tilbage fra og til diverse hjemmesider, hvilket efterlader en type som mig pænt frustreret; sandaler, der ufrivilligt klapper, shorts som krøller og bluser, der er for korte til min mutantkrop - alligevel sidder jeg tilbage med en ekko-lydende bankkonto med spørgsmålet om, hvor helvede de penge meget mystisk er forsvundet hen. Mindre sidespring - kjolen her er nemlig det eneste item, som fik lov at blive, og allerede er jeg rigtig vild med den. Normalt tiltaler dybe v-udskæringer mig ikke, alligevel faldt jeg for den, til dels grundet den løse "choker"-hals, men især det megafede og let retro "Chaos" print. Den er vildt casual, og for mig er kjoler langt fra et udelukkende sommer-item; det bløde bomuldsstof gør den ideel til tykke strømpebukser og Chelsea-boots, når først graderne falder. Jakken viste jeg i indlægget her og er hurtigt blevet en favorit, samt skoene som efterhånden har en del år på bagen, uden overhovedet at miste glans eller status i gaderoben. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar