Nanna Riedel

Nanna Riedel
-

16.7.17

JULY MUSIC


Vi er halvvejs igennem juli, halvvejs igennem de officielle sommer-måneder, og det synes jeg at vi skal fejre, med lidt lækkert til øregangene. Jeg er så, så, SÅ vild med Billie Eilish's sang Ocean Eyes; jeg har snart lyttet til den igennem et års tid, fordi den bare er så let og fin. Barcelona's sang Fall In Love er på det lidt mere roligere plan, og for mig er det enkelt sagt en rigtig smuk og varm sang. Både Mew og Citizen Cope's sange er måske i den mere alternative rock afdeling, hvori jeg af og til befinder mig musikalsk. Jeg er på ingen måde til hård rock, det stresser mere end det gavner, men blød, rytmefuld rock kan sagtens tryllebinde mig, og her rammer Son's Gonna Rise og Water Slides helt plet hos mig. Jeg bliver til sidst også lige nødt til at nævne This Feeling med Alabama Shakes som har de absolut lækreste soul-vibrationer, samt Outkast's So Fresh, So Clean som bare er genial rap med et fantastisk omkvæd.

Sommerkys fra mig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar